cheers mates!


Något jag avskyr och nära nog hatar är när människors spontanitet är ett genomskinligt överdrag som bara är uppolerad lack ovanpå huden. För ingen vågar göra någonting när de står framför ett val. Att offra någonting har inte precis varit vår melodi och kanske var jag på väg att drunkna. Men jag tänkte bara på det livsviktiga; att överleva och struntade i allting annat vesäntligt. Det var det som gjorde att saker och ting inte blev lika vackra. Saker vi kanske borde skämmas över.

Idag har jag en livlig fantasi och har skrivit av mig totalt! Är upp i 5 sidor och texten ovanför är ett utdrag. Har även skrivit klart min debatt artikel och är riktigt stolt över mig själv! Det som är kvar innan lovet är då givetvis denna debatt artikel, redovisning samt inlämning i miljökunskapen, historia redovisning, kemi och astronomi prov. Nästan en dans på rosor om man bortser från astronomin. Ställer mig själv frågan varför jag valde denna kurs, tung som bly är den onekligen. Men nog skrivet om plugg, ikväll skall jag ut med marie och ullrika sen kanske sandra, sam och mange joinar. Det luktar vin i trevligt sällskap! Något mindre lyckat; Jag har slagit sönder min tå i min toalettdörr och den har antagit en annan färg än vad som kan kallas normala omständigheter. Aj!

image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0