En stor applåd


Jag har inhandlat min första julklapp! Den blev till min far och innehåller en pyjamas, en t-shirt och ett par vantar. Allt går i marinblått vilket jag anser vara en färg som klär min fader ypperligt. Håller tummarna mot stjärnorna att han blir glad. Ett stort dilemma är vad jag skall köpa till min big sister, hon tenderar alltid att vara den svårtaste personen att köpa till. Mest för det känns som hon redan har allting, så antar att min kärlek får räcka... eller inte! (´cos we are living in a material world...) Nu när jag kom in på engelskan måste jag passa på att uttala mig om att jag fick VG på engelska B nationella, ett prov som förövrigt var väldigt svårt. Jag har utvecklat mig mycket inom denna kurs, måste bero på alla inmatade seinfeld uttryck.

Intervjun idag gick som på ett räls! Kom knappt ihåg vad han frågade eller vad jag svarade. Men en bild, förhoppningsvis snygg, blev tagen på mig och Therese iallafall. Nu sitter jag och funderar över vart denna veckan tog vägen!? Tiden går snabbt nu och jag vet knappt vilket datum det är längre. Jag tror Martin har rätt när han säger att jag är i min lilla egna värld ibland.

Imorgon skall jag till stan med Therese, kolla affärer plus att hon ska klippa sig klockan 15.00. På kvällen blir det Idol-final i Amandas och Therese sällskap, mysigt värre! På lördag är det öppet hus hos Felicia som fyller 18 år på måndag. Stor tjej som numera är utan räls, Grattis gånger två!

Nu börjar inlägget närma sig sitt slut och jag önskar er alla en riktigt god kväll. Ka-ching!



Kommentarer
Postat av: Christofer

Grattis att du hittat första julklappen. den blir säkert bra! kul med nationella provet i engelska också

2007-12-07 @ 11:15:15
Postat av: sara

Tack christofer ! :)Såg att du skrivit på msn igår, sorry, var inte vid datorn. See ya around.

2007-12-07 @ 18:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0