gäsp i kvadrat


Sitter i min säng och lyssnar på Bruce Springsteen- oh Mary don´t you weep. Kom hem för en stund sen, var och förtärde vin med Marie och Ullrika på Prinsen. Like you gurls alot! Tidigare på dagen var jag i staden med Martin. Vi käkade på restaurang, drack kaffe och kollade på reavaror.
 
Ibland känner jag mig som ett plagg i en reakorg som bara borde bort, men ingen vill köpa det. Detta är temporärt, du är förändrad. Du är kär, i andra människor. Det är bra för dig men inte för mig. Jag tycker bara att motsägelsefullt får en helt ny innebörd och jag vill bara säga okej, det räcker nu. Jag mår bra nu, jag har ett liv utan det som var en utav de viktigaste faktorerna förr och det känns bra. Men det vore att delvis ljuga?

Att försöka och försöka och sluta! inte nu, inte imorgon. Det får vara nog någon gång och jag mår illa, mår bedrövad, mår åsidosatt. För var dag som går faller en pusselbit ned på bordet men än kan jag inte se vad motivet föreställer. Tick-tack-tick-tack!

Förresten så har jag tagit bort ett födelsemärke på armen, tre stygn. Deam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0