Godkväll gott folk.

image13Jag har haft en sjukt bra helg! I lördags hämtade Marie upp mig och vi åkte hem till henne. Senare på kvällen gick vi ut med Bullen, Ullrika, och Angie. Trots min trötthet hade jag en trevlig kväll. I söndags träffade jag Sandra och det känns som det var en evighet sen vi sågs senast, vilket det nästintill var. Vi gick runt i julhysterin på jakt efter julklappar. Det slutade med att jag endast köpte saker till mig själv, det brukar väl alltid sluta så right? Och utan minsta förvåning köpte jag och Sandra likadana tröjor, vi kan väl dra slutsatsen att vi har snygg stil helt enkelt. Senare på kvällen mötte jag upp Martin, vi gick till café kosmos för uppdatering and so on. Efteråt blev kvällen fylld med kort i diverse olika områden i Gothenburg.

Utan all ångest som brukade rinna runt som en lavaström inuti mig känner jag nu ett välbefinnande. Något som under längre tid varit frånvarande. Det gäller bara att fånga upp alla små partiklar runt omkring sig och forma dem till något ståtligt.

Dagens låt: Montt Mardié - Set Sail Tomorrow.





Kommentarer
Postat av: therése

låt oss fånga dem och bilda ett stort leende,
det är ju trots allt snart jul, och vem mår inte bra av några veckors ledighet och hundratals av tända ljus ?

2007-12-03 @ 19:42:20
URL: http://terrores.blogg.se
Postat av: m

"it's a great big world out there"... waiting for You

2007-12-04 @ 18:42:28
Postat av: m

förövrigt måste jag på peka, glömde det förut, att bilden är underbar.

2007-12-04 @ 18:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0