Otippat.


Therese ringde precis och meddelade att vi skall bli intervjuade angående Universeum/projektarbetet för GP(?) imorgon. Vilket jag inte hade någon aning om på grund av att Therese sa att vi skulle ställa upp utan min närvaro och tillåtelse. Så antar att jag får anstränga mig ytterst när det gäller looken så det inte blir en repris av förra intervjun som hamnade i GP ( "Jesus, för han har långt hår och skägg", citatet som alla nära och kära förmodligen väl kommer ihåg) Bilden att döma så såg jag ut som en tönt med slickat hår. Kommentaren att döma trodde alla mina kompisars föräldrar att jag var religös. Annars då? Ägnat mycket tid till att redigera bilder och söka efter en fotograf jag kan få inspiration av. Fann en man vid namn Anton Corbjn som tar svartvita bilder på kändisar. Inte för att jag precis skall ut och fotografera Bruce Springsteen eller Tom Jones, men att försöka få samma feeling gällande färg, ljus,motiv osv. Men nu måste jag seriöst sätta igång med mitt pluggande. Vill inte få allting över mig imorgon, då jag skall till stan med min kära storasyster. Over and out.



Kommentarer
Postat av: m

Ja! Anton Corbjn, det var det namnet jag letade efter!! när du frågade om fotografer, han är grym. förövrigt han har precis gjort en dokumentärfilm om joy division. den lär vara sevärd

2007-12-05 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0