svarta naglar & ringar under ögonen.


Gårdagen blev lyckad! Vi önskade låtar och lät dansgolvet bli vårt (nästan iallfall). Imorse kunde jag dock inte förmå mig att gå upp klockan sju utan ställde om klockan till kvart över 9 istället. Sjukt onödig skoldag då jag endast hade en lektion, miljökunskap. Seg dag och seg hjärnsubstans! Min syster var i ungefär samma skick som moi och ni kan föreställa er hur vi, likt två vålnader, staplade fram genom Allum. Tungt och flammsigt. Men en julklapp till mor min blev det iallfall. Vi gav upp efter några timmar, brumade iväg hem där Emme målade mina naglar svarta. Emo-look indeed! Nu sitter jag i min ensamhet med en nästan urdrucken julmust till tröst. Besvärad över mitt stökiga rum och mina mörka ringar under ögonen. I detta läge är alkohol förtäring och en bekäm fotölj den bästa botningen på mitt apatiska humör. Vilket kvällen också bjuder på, thank gad for that! Hur ser helgen ut annars då? Imorgon blir det plugg, har nämligen ett astronomi prov på måndag vilket är den elakaste dagen att sätta ett prov på. På kvällen blir det eventuellt att vi rullar hattar hos Ingo och på söndag bjuds det på ännu mera plugg. Jag har räknat ut att det sex dagar kvar tills lov, halleluja moment! Nu har jag skrivkramp, heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0