hej kära dagbok


Skör, vass, utstickande revben
Ideal, krav, skönhet, existens , utvärdering, inskränkt ,utsida, innehåll.

så komplext och ytligt så djupt och synligt.

 

Förutom min trötthet känner jag mig faktiskt ganska tillfreds med mig själv.
Jag har inga betydande bekymmer, inga saker som tynger ner mig för tillfället. Har världens feeling, får hålla tummarna mot stjärnorna att det inte endast är temporärt.
Jag har börjat identifiera mig med mig själv, ytterst framgångsvänligt,  anade narcissistiska personlighetsdrag har börjat träda fram. Vilket kan vara positivt så länge jag inte möglar bort framför spegeln. Ironi!
Jag misstänker att det är min omgivnings goda inflytande som påverkat mig.


 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0