you´re the light by which I travel into this and that


Lanskapet susar förbi och jag förnimmer en doft av våren. Dagens solsken samt carls magnifika sällskap ingav  sannerligen ny energi.


Jag hade lovat mig själv att intensiv plugga matte till klockan halv 10, men kunde inte hålla detta avtal. Jag betraktar min tjocka mattebok med ren avsmak.  Inga kompromissförsök tillåts. Pressen är starkare än viljan.
Istället ligger jag stilla, blickar ut, försjunken i mina tankar. Jag är omringad av levande ljus, och i bakgrunden spelas jens lekman. Ytterst avkopplande. Mina tankar som länge hopat sig, likt våg på våg i ett rytande hav, bearbetas bort. Jag vill inte längre påtala din felaktiga handling.

Kommentarer
Postat av: thessi

Sara, nu är jag sugen på att läsa lite fler inlägg, så se till att skriva mera! :D

2007-03-29 @ 17:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0