thank god it´s friday.


Skolveckan är äntligen över och det ska bli skönt med helg. Trots all press och stress som härjar finns det ändå rätt många saker som gör mig glad.
  • Jag har haft en jättemysig kväll med Marie. Film, godis, vaniljte, cigg, få skjuts hem, apple dator..kan det bli bättre?
  • Jag har fått MVG på precis allting jag gjort den senaste perioden.
  • Har lånat systemkamera över helgen.
  • Eventuellt ut och foto med Martin i helgen.
  • Pappa kom hem med en stor påse chailatte.
  • Nytt studiebidrag idag.
  • Det är bara 14 skoldagar kvar tills jullov.
  • Att känna på att vara ett barn igen; skriva önskelista.
  • Och ikväll ska jag hem till Ronnie & Emelie på mysig middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0