15 dagar kvar till julafton.

Jag har smått panik, smått panik
över alla julklappar jag måste
införskaffa. Och varje gång jag 
gjort ett tappert försök och kastat
mig ut i den hysteriska folkmassan
har jag lagt självben på mig själv.
Och vädret bidrar inte direkt till
någon motivation, som senast
när det ösregnade och jag
hade ett trasigt paraply till
försvar. Efter en halvtimme
gav jag upp, åkte hem och
satte mig framför teven med
en stor filt, glögg och 
pepparkakor. Vilket iofs.
skapar en vacker julkänsla,
i min ensamhet. 
Men nu i helgen tänkte jag
göra ett nytt försök, och
försöka hitta något till
min syster, Daniel, mor&far. 

Affärer där man kan finna något unikt:
- Prickig katt 
- Design torget
- Papeterie

Billigare alternativ:
- Lagerhaus
- Åhlens
- H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0