cobrastyle.

Jag har börjat träna på friskis och svettis. 
Jag kände att någonstans bland alla utgångar,
celluliter och förlorad grundkondition att det var 
dags. Eftersom jag jobbar på Ica tränar jag 
som sagt gratis där. Vilken förmån! Igår
fick jag även mitt medlemskort, wiiiie. 
Så eventuellt på torsdag skall jag för
första gången testa på deras gym och på
lördag skall jag gå på dubbla pass från 12.30.
Lina håller båda dessa, så skall försöka
få med mig Emma, Anna och Moa. 
Det är nämligen min lediga helg (lör-tis) 

Vad har hänt det senaste? 
Jo, i fredags var jag och Daniel
på Henkes, Bias och Alles julfest
i Tynnered. Mycket trevligt, dock
började jag klockan 7 dagen efter
vilket slutade med 3 timmars sömn,
bakfylla och läggdags klockan 8 på
kvällen, samma dag.
Men trots detta hann jag sova middag, 
fika med Sofie och Martin och strosa
runt på Liseberg med Tirrebirre. 
Visserligen slutade jag 
klockan 12, men ni måste medge att
det var extremt produktivt av mig tanke
på mitt tillstånd. 

Idag börjar jag klockan 15.00 och 
kör till 22.30, avskyvärt långt pass.
Men det som håller mig igång
är pengarna. Som för alla andra
människor som håller
igång 9 to 5. 

På onsdag skall jag eventuellt 
träffa Henke över en fika eller
film. Och på fredag ska jag på
release-party hemma hos Anton
i Sjövik.

Jag längtar till London....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0