think locally, fuck globally!

Jag såg grindhousefilmen Planet terror, 
jag vet, jag är efter(!) Men den var helt 
jävla fucked up. Jag har nog inte sett 
en sjukare film sen the rocky horror show. 
En kvinna fick amputera sitt ben, och 
fick en k-pist ditsatt istället. Fejkreklamer 
för andra filmer (bland annat 
”Werewolf women of the SS”, 
med nicolas cage som kinesisk
galen kungfuvarulv) Quentin Tarantinos
penis smälter när han ska försöka våldta 
en gogodansare. Fergie i black eyed peas 
blir uppäten av zombies. Ja, ni förstår
själva.

Jag står still nu. 
Och jag har allt jag behöver. här. nu. 
med dig. 
du-du-du-gör mig hel. 
jag kan inte få nog. 
och jag förstår inte hur jag kunde gå miste om allt. heller. 
Pessimist, optimist eller realist?

Fäst at Saturn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0