jag vet inte.

Jag vet inte. Du gör mig förvirrad och det skär så himla djupt inom mig. 
Det är som att avstå från en spelning med Beatles, att ge bort en trisslott
med högsta vinsten på eller att tacka nej till kärlek. 
Om jag visste om proportionerna så hade jag backat 
och inte gått miste om så obeskrivligt mycket mer. 

Snälla, "fundersamhet", inte tveksamhet.
Sätt igång istället för att slösa dina dagar på tankar. 
När allting är fel fortsätter vi framåt,
Dina händer är mina att bevara!

Men för varje dag byggs en mur allt högre emellan oss
och det märks så tydligt. 
och med bara ett andetag kan vi rasera den, 
eller dra ner oss själva. Det känns som det är
väldigt mycket att bära upp.
Han heter ovisshet med kallas avvaktning. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0