ledighet.


Varit ledig i två dagar.
Så igår åkte jag och Sofie till stan för att shoppa
Jag köpte en tröja på monki och en väska på second hand
och Sofie  3 par jeans (shopaholic) 
Sen blev vi hämtade i Floda av Martin, han lämnade
oss i hans söta svensson-svensson radhus för att åka iväg och 
klippa sig. På köks-bordet fanns det en lapp där det stod 
något i stil med: "hej sofie och sara. Här får ni två välkomnsdrinkar, 
så på med förklädet så kör vi"! Deam, vad jag älskar dig.
Kvällens ingredienser var  bland annat tacos, öl i stora mängder, skratt och
gitarr. Kvällen avslutades klockan 3.52 
Idag har varit en seg dag, jag och Martin har legat i soffan till halv 5
så nu ser jag nästan i kors. Ibland får man lov att inte vara 
produktiv. 
För tillfället sitter jag i morgonrock och lyssnar på Animals.
Imorgon börjar jag klockan 17, och innan skall jag hitta
en födelsedagspresent till min padre, men vad är frågan!?
au revoir motherfuckers. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0