Stockholm.

Nu har jag och Sandra suttit framför msn och försökt hitta lite tider vi är 
lediga samtidigt. Så 17-19 augusti har vi planerat in att åka till Stockholm
på shopping-semester. Vi tänka hyra någon lägenhet ganska centralt,
det är förmodligen värt det. Dock är det dagen efter jag kommit hem från 
London, och lär få ångest när jag gör ett kontoutdrag efter de båda
resorna + way out west som jag inte ännu betalat Ronnie för. 
Men whatdafuck, nästa vecka och veckan efter jobbar jag 6 dagar i
veckan, något gotti får jag unna mig. 

Jag och Sofie har pratat löst om att tågluffa till vår i en månad,
eventuellt med Martin och Anton.
Detta får mig att undra vad jag skall göra till vinter.
Jobba kvar på Ica? Jag har ingen som helst aning...
Min provanställning går ut 10 oktober, så kanske
kan jag jobba kvar lite extra...

Jag har även funderat lite på utbildningar, och förmodligen
skall jag börja plugga vidare, inte denna vår, utan nästa.
Är lite inne på textil-produktion eller textil-ingenjör. 
Det hade förmodligen varit roligt att bli kläd-inköpare..
Något åt det hållet iallafall. 

Körkort då? Nej, nu får jag ångest...
Det känns sjukt avlägset för tillfället,
jag får skylla på att bensinen är så dyr,
inte på grund av min lathet. 

Idag skall jag till stan med Martin, hjälpa honom
hitta ett par skor och en kofta. Sen bli det
fika med mina flickor som jag inte träffat
på evigheter:) 


Kommentarer
Postat av: therése

Sara, du glömmer väl inte mig mitt i allt ditt planerande.

Det får du inte göra.

2008-07-17 @ 23:25:37
URL: http://terrores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0