perfekta sara är för ond för dig!

Sitter i vardagsrummet och lyssnar på Ingrid Olava,
hon sjunger direkt från sitt hjärta, i can tell.
Senaste nedladdningen är fleet foxes, 
gillar soundet alot.
Börjar lyssna in mig på diverse artister 
som kommer till way out west,
det ser väldigt ljust ut. 
Förövrigt missbrukar jag kommatecken!
Jag satt med en sax i handen förut,
och fick världens impuls av att klippa 
av mitt hår men så tänkte jag
tillbaka hur resultatet blev förra gången
Nej, Gustav vasa får vänta..
Idag är min lediga dag, wiie. 
Skall snart till stan med baby och shoppa.
Ikväll måste jag träffa tess, innan
hon försvinner till peace and love.
Visste ni att silverfiskar lever i 8 år,
någon form av intelligens måste de ha,
de har till och med fötter som oss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0