London.

Jag och Martin vill bort från allt som går under kategorin tråkigt att göra.
Så förutom en roadtrip till Amsterdam har vi bestämt oss 
för att åka till london i augusti.
Förmodligen blir det den 14-17 augusti, wiiie! 
En vecka innan befinner jag mig även på way out west 
med ronnie-ponken där vi skall se bland annat 
neil young, iron and wine och lykke li. 
Augusti kommer bli den bästa månaden denna sommar. 
Tills dess är det mucho work, och det fick mig att
tänka på ett litet dilemma.
 Enligt mitt schema jobbar jag de två dagar way out west håller igång.
Måste se till att byta bort dessa, 
tummarna mot stjärnorna i vanlig ordning...
Btw, fick mitt spec nu och blev mycket överraskad;
9300 kr i fickan är inte illa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0