två ensamma själar som sitter samman...

Jag är sjuk, så sjuk att jag hostar så jag spyr. Har fått medicin av farbror doktor Martin, det ser ljusare ut. Mina luftvägar utvidgas, mitt slem mer lättflytande dock är biverkningarna huvudvärk, yrsel och illamående. Sjukskriven från jobbet och flottigt hår. Rödsprängda ögon och äter knäckebröd utan något på. Det är mig det är synd om!

Allt är plast
men inte du
Du är glas
Jag är ett hus
utan tak
Mina väggar
Ditt golv
Jag är en dröm
Vi är en mardröm
Du är diabilden av trätoppar
Jag är drömmen av vingar som stannar vid vattenytan

och det är just så bear quartet beskriver allt..
Jag är fast mellan den jag var och den jag ville bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0