löv, kastanjer och tapas





Jag fullkomligt älskar denna bilden. 

Nu sitter jag framför datorn, skall
kila iväg till jobbet om 1 timme.
Igår var jag och Sandra på sminkning
vid jazzhuset. En fantasi och
en skönhetssminkning. Fantasin slutade 
med att jag hade löv och kastanjer 
fast-klistrade i all over my face och 
glitter ända ner till hakan.
Extremt! Efteråt skyndade jag mig
med skrikande mage för att mötte 
upp älskade Daniel för att äta sushi,
Haiiiii!
Dock lite onödigt då jag 1 timme
senare skulle iväg Till Que Pasa
på after-work med mina kära
arbetskamrater. Efter lite mat, 
några glas vin och 1 drink
blev det utgång. Alltid kul att festa
med personer som man är van vid
att se i fula delikatess-kläder. 

Detta blev en liten summering av gårdagen.
Nu saknar jag kraft till att skriva något mer,
Ciao fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0