dance dance dance.

Idag har jag varit på grundkurs i hygien med Anticimex.
Det var lärorikt, bara att kursen höll på i 8 timmar
Det var som back in the old school-days, när man sitter
i en halv-liggandes-tabu-ställning och halvsover.
Och dagen innan provet pluggar febrilt till klockan
3 på natten med hjälp av extremt starkt kaffe 
och plugg-godis.
Dessbättre fick jag endast fel på 3 frågor, ibland räcker
det med att använda sitt sunda förnuft i guess, tss.

Inväntar Therese, funderar på om jag orkar ta
mig till köket och koka nudlar. Jag lyssnar på 
Lykke Li och ikväll skall vi eventuellt till henke o co 
för att kolla film, rååligt! 

Jag tycker filmer kan bli lite långrandiga.
Det känns som de flesta filmer återupprepar 
en annan, tidigare storsäljare. Med liknande 
karaktärer, miljö, samma tvist och nästintill 
samma avslut. 
Jag behöver en film som tar mig med storm. Tips?



Kommentarer
Postat av: thessi-gurl

- Waaaaall Eeeeee !

- Eeeeevaaaa !

2008-09-10 @ 14:21:58
URL: http://terrores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0