gaaah.

Jobb. Stress. Vitt bröd. Kärlek. Tjafs. 
Macbook. Film. Choklad. Fett hår.
Gamla trosor. Svett. Utslag. Kyssar.
Fina tankar. Rygg-smärta. Återigen jobb.

Denna vecka har/ska jag jobba 7 dagar av 7.
Jag känner av i ryggmärgen att det tar emot.
Jag känner i halsen att jag behöver vila.
Jag känner av i huvudet att jag behöver
lägga mig i frysen i en halvtimme.
Jag känner så mycket, så mycket som jag
helst vill slippa. 
Idag skulle jag sy om lite kläder, men min 
trötthet mördade min kreativitet. Och nu lyssnar
jag på ett par arga tonåringar i det tidiga
60-talet. Då är det riktigt illa! 

Det jag stör mig något kopiöst på
är kärringar och gubbar som klagar, 
muttrar, ser allmänt sura ut för
vi, glada och duktiga deli-tjejer,
faktiskt gör vårt allra bästa.
Seriöst, 
ni trampar in i vår verksamhet 
och beter er som svin.
Har tanken slagit er någon gång?
Don´t think sooo...
Jag har nog vad man kallar en bad 
day.
Men jag är kär.

Kommentarer
Postat av: mathilda

men jag är kär? oj vad jag har missat grejer...

ses hos felicia på måndag kanske?

puss

2008-09-20 @ 20:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0