pepparkakor och mögelost är gott.

Idag såg jag världens groteska bild på Sandra i GP,
veck mig av skratt i luchrummet när jag till min förvåning såg
henne, i mitten av tidningen, stå och sälja lotter med öppen mun,
en glipa i luggen och en finne på hakan. Lite i still med min Jesus-
skall-bli-jultomte bild. Jag var såå nära på att klippa ut bilden
och sätta upp den på anslagstavlan. Fett kewl! 

Igår var jag hemma hos Felicia som numera bor i en lägenhet
med sin little sis i Lerum. Jag känner stark avundsjuka.
Speciellt när Therese flyttar till Majorna idag. Vill, vill, vill 
också. 

Nu måste jag ta tag i lite städning. Au revoir motherfuckers.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gt var det.

2008-09-23 @ 19:17:13
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0