BIG question: how should I cut my hair?

Under en månads tid har jag funderat över hur jag skall klippa mig.. Det sträcker sig snart runt 1 år, sen senast jag var och klippte mig och känner i fingertopparna att det varit aktuellt ett bra tag nu. För tillfället har jag ingen frisyr, det vill säga lite längre än axellång, inget uppklippt och en okontrollerad tjock lugg. Men hur värt är det att klippa upp det? Känns som det var så last-year och nu är det sååå inne att ha en hippe-liknande frisyr; mittbena, hårband och långt lång tjockt hår. 
Så antar att det inte blir något chockerande resultat. 


Nu skall jag kämpa färdigt med mitt personliga brev in english. Wish me good luck, fuckers! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad hände med att vi skulle ses? ni åker ju snart.

2009-02-19 @ 17:36:54
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Saris

Jag har tid i helgen och hela nästa vecka. Inget större inplanerat. Skall på ansiktsbehandling kl 12 på tisdag och klipptid 14 på fredag. Hur ser din helg/vecka ut? Blir det någon utgång?



Inte denna lördag utan nästa, skall vi eventuellt ha en "avskeds-utgång" med middag osv. Boka inte in något annat! Kram

2009-02-19 @ 18:30:45
URL: http://madameolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0