garderob-rensning.

Stor-städar inför London-flytten. Börjar inse att jag har tagit på mig något som är över huvudet. Bokstavligt talat, då kläder täcker hela mitt rum, hur skall jag få ihop en packning på endast 15 kg? Bara mina kläder väger mer än vad som är tillåtet. Dock skall jag byta ut min nuvarande väska som väger 5 kg till en tyg-rullväska, som kanske väger runtomkring 1 kg. Så 4 kg extra till skor och väskor. Jaja, whatever! Har skrivit en lista på allt jag skall göra innan London. Där inkluderar bland annat:
- Klippa mig på toni&guy 
- Ansiktsbehandling, för första gången
-  Få mitt europeiska-kort, eller vad det heter, tajt med tiden dock!
- Laga mina favorit-jeans (måste inse att jag köper för små strl)
- Köpa ryggsäck, strumpor, trosor och strumpbyxor
- Köpa upp mitt present-kort från make-up store
- Tvätta och stryka alla kläder innan avgång
- Skriva en kronologisk pack-lista
- Fixa allt med swedbank
- Lämna in kläder på ragtime
- OCH såklart CV

Håller tummarna mot stjärnorna att jag hinner med allt. Om ni kommer på något ytterligare så var inte rädda att tillägga. Behöver all hjälp i världen! 
 

Kommentarer
Postat av: Dilgeet

Ett tips är att sälja dina kläder på bloggen tex. :) Jag vet nån som hade gillat det! ;)

2009-02-17 @ 16:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0