restlessness.

Nu har jag skrivit klart en kladd på mitt personliga brev.
Nu gäller det bara att sålla ut, inrikta det och att allt
blir rättstavat. Jag och Daniel skall sätta oss på ett
café senare idag och gå igenom allt. Det känns skönt,
dels för att han är väldigt bra på engelska men även
att det ibland kan vara svårt att se själv vad man gör 
för misstag. Jag tenderar att glömma ord och skriva 
som jag pratar, vilket är wrång, wrång, wrång!

Idag fick jag mitt EU-kort, känns lugnare i magen.

Kommentarer
Postat av: therése

gosh, någon måste rätta mitt med. är inte helt klar, men är på god väg. gjort såsom vi pratade om, du vet inrikta ett för klädbutiker och liknande och ett för café/restaurang osv. har dock inte skrivit inriktining för den sistnmämnda men det är ju inte så stor del.



1 vecka och 3 dagar kvar..... WAAAAH! :D

2009-02-20 @ 17:48:38
URL: http://terrores.blogg.se/
Postat av: Sandra

Yes, vet faktiskt inte vilka som har det. Förmodligen bara om stora h&m. Men det var inte mycket att hänga i granen ändå, tyvärr. Mja, åhlens vinner nog på den fronten.

2009-02-21 @ 22:02:37
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0