<3

Sitter vid min dator medan Daniel sitter och skrattar åt 2 1/2 men, 
men efter dagens händelse känner jag att jag behöver skriva av 
mig, vilket jag inte gjort på ett bra tag. Efter en mysig fika i Haga
tänkte jag åka hem till Daniel medan han fortfarande var i 
skolan. Planen var att försöka skriva lite på mitt CV, som har
legat på hyllan alltför länge. Men när jag kommit utanför dörren hade
jag, till min förvåning, glömt nycklarna. I samma veva kände jag hur
kaffet börjat verka. Och herregud vilken brådis det blev, jag var
tvungen att kissa. Ett hysteriskt samtal till Therese gjordes i hissen,
vilket inte var till någon alls hjälp då hon bara skrattade, vilket 
bara påverkade min blåsa ytterligare. Ut sprang jag, i mål om att
hitta en avlägsen buske i närheten. Vilket inte är det lättaste
mitt i Landala. Istället fick jag hoppa in i en liten ö av skog som
var omringat av lägenheter. Kaotiskt minst sagt! 

Jag har kommit på att Daniel är den mer romantiska i 
vårt förhållande. På alla hjärtans dag, efter en tung dag
på jobbet, åkte jag hem till lägenheten som var täckt 
med levande ljus och ett skumbad. Även fast vi var 
bakis och allmänt trötta från Amandas fäzt dagen innan,
så var det den mysigaste dagen på väldigt länge. 

Idag saknar jag Therese, känns skönt att veta att hon
skall hem till mig imorgon kväll <3 

Nu är det exakt 2 veckor kvar tills London, jag känner
mig nervig, men mest på ett positivt sätt. Och om 
Daniel inte får sin praktik-plats i Brighton så får
han komma och hälsa på när han vill. Allt löser
sig alltid :)

Kommentarer
Postat av: therése

jag har saknat dina blogginlägg, vännen.

och snart är det dags att skaffa våran gemensamma london-blogg! aow, bidobidamdam, galet-galet-galet.

imorgon blir det massa kaffe och cv-skrivning - efterlängtat.

<3

2009-02-16 @ 21:35:56
URL: http://terrores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0