Metronomy.

Jag dör lite för det här bandet, hjälp vad jag gillar elektronisk musik!!!
Nu har Sofie&Marlene åkt hem, känns trist. Men jag är sjukt trött, har typ sovit 10 timmar totalt denna helg. Men det har varit så fett med fäst. På torsdagen så strosade vi runt på Oxford och Carnaby street, käkade på Indisk restaurang och på kvällen drack vi öl på en pub på London Bridge. På fredagen var vi i Camden, kollade lite i vintage affärer och satte oss i en park och åt falafel och drack kaffe. På kvällen samlades vi hemma hos mig på förfest. De fick även chansen att umgås med min kära flate-mate Edwin och träna på sin engelska. Några timmar och öl senare drog vi till KOKO, där vi mötte upp de andra tjejerna. Dan Black spelade och vi stod längst fram och dansade non-stop! Vi fick en öl-dusch, jag hade en äcklig stalker efter mig hela kvällen, Sofie fick två ragg, jag och Marlene fick sko-skav från våra nya klack-skor och vi somnade gott tillsammans på det 4stjärniga hotellet på Brick Lane. På lördagen drog vi till Notting Hill för att gå en av de mysigaste marknaderna någonsin. Jag köpte en mysig stickad kofta som var grädd-vit med bruna skinn-knappar för 9 pund. Värt! På kvällen drog jag hem till tjejerna på hotellet där vi drack, dansade, hoppade i sängarna och hade rap-tävling som självklart spelade in på kameran, väldigt väldigt äckligt. Klockan kvart i 11 gjorde vi oss i ordning för att gå ut ännu en gång. Vi mötte upp min flate-mate Linus, Mikaela och Annika och sen drog vi till Underworld. Kvällen innehåll dans, snake-bites, syskon som "bråkade" om min flate-mate och en kyss med Mikaela (haha). Nu kom jag nyss hem efter att gått runt på Brick Lanes marknad och sagt hejdå till tjejerna som förmodligen är borta på flygplatsen nu..

Det har varit vacker väder hela helgen och idag blir det park-häng i Holland park med Mikaela och Clara. Vi skall mötas utanför stationen klockan 5. Ikväll blir det nog bara en hemma-kväll, tänke gå in och fråga Edwin om han ville se på någon bra film. Imorgon tror jag att jag jobbar, väntar på att min manager skall skicka iväg ett schema till mig. Hoppas att jag börjar klockan 3, hade behövt en riktig sovmorgon.

Nåväl, nu måste jag ta en dusch får inte lukta usch osv. 
Cheers!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag vill det :) Men när? Hur blir det med wow?

2009-07-07 @ 16:33:43
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: saris

När du vill hjärtat, jag kommer inte kunna åka till wow för jag bytt jobb och det är andra som tagit semester under samma tid. Så skall eventuellt sälja den till Sofies syster Marlene.. Sjukt opepp! Men jag har 2 veckorns semester som jag skall ta ut i slutet av augusti/början av september. Men om du vill komma innan wow?

2009-07-08 @ 15:55:35
URL: http://madameolga.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha! Haha, det är lättare att du svarar i min blogg, annars glömmer jag av att kolla :) Okej, fan vad tråkigt måste jag säga! Jag ska kolla flyg och så nu då, vilka veckor som passar bäst. Åker du till sverige då? I slutet på aug. ´MAtcha in det med med tjugoårsfesten!

2009-07-09 @ 09:48:27
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0