svett-lukt.

Mina ny-kopta jobbar skor fran H&M luktar nagot bedrovligt. Vissa skor borjar ge ifran sig en vedervardig lukt redan efter forsta anvandningen. Eller kanske ar det bara mig det ar fel pa? Mitt internet funkar inte hemma still, oerhort frustrerande da jag maste overfora pengar till mitt svenska konto. Kanner inte direkt for att satta mig pa ett internet cafe + att jag har glomt min internetdosa hemma. Nu springer Michael over till donken for att kopa lite food till oss. Har redan haft min lunch men ar nagot enormt sugen pa salta pommes. Slutar om 20 minuter, waay! Pa vart hotell har vi en galning vid namn Doktor Lee Quee Pee eller nagot i den stilen. Hon ror sig och pratar helt okontrollerat! Hon insisterade att bli kallad Doktor, vilket jag tvekar till att hon verkligen ar.

Ja, nu har jag en kvart kvar pa jobbet, maste skriva lite rapporter. Ta mina cash jag tjanat och lagga in dem i safety box!

Hasta la vista babies.

Kommentarer
Postat av: Sandra Dermark

Ja det låter ju som en genial idé! :D Några särskilda städer du vill besöka? Hur länge vill du vara borta osv? :)

2009-08-13 @ 14:01:25
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Sandra Dermark

Den är fullkomligt brilliant :)

2009-12-16 @ 18:15:47
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0