take me take me to the riot.

Good evening gott folk! Idag har jag sovit sammanlagt 14 timmar, vaknade klockan 1400 och insåg snabbt att hela dagen hade gått. Skönt att jag är ledig imorgon med. Idag har jag varit produktiv och tvättat, städat och diskat. Sen var jag och Edwin på sainsburys i Whitechapel och handlade mat för ikväll. Gänget kall ha film-kväll och Edwin skall laga någon ris-sallad som tydligen skulle vara något speciellt i Belgium, där han kommer från! I måndags och tisdags jobbade jag, det har varit fullt ös med konstiga händelser. En kvinna som var gäst på hotellet kom ner sammanlagt 4 gånger gråtandes och skällandes för att hennes BBC1 kanal inte funkade i hennes rum (HERREGUD!?). Och igår kraschade hela vårt system ner så vi kunde inte göra någonting, massive kaos! Förövrigt, använder alla britter ordet "fag" för cigarett och igår sa min kollega; "Im just going out for a fag" och jag blev helt chockad. Jag missförstod hela innebörden med ordet och trodde det var som ordet shag fast när man gör det med sig själv. Jag tror aldrig jag hört Denisa skratta så högt. Imorgon blir det dansdansdans! Det är nämligen Smash and Grab tomorrow och jag har fått lön + att jag tjänade in 50 pund igår för jag sålde tickets till big bus company. Jag är bäst osv. 

Nu kom jag just på att Linus är skyldig mig ett cigg-paket, vi spelade nämligen kort häromdagen och jag ägde honom något enormt så måste påminna honom nu innan han hinner hem...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen! I london ett halvår och aldrig hört någon använda ordet "fag" för ciggen, sötnos :) Hörru! vi måste bestämma någon dag när jag kan åka, så jag kan hälsa på dig! Saknar dig juue!

2009-07-09 @ 00:36:02
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Anonym

WIIE :D Vi har inte bestämt något datum ännu. men vi ska göra det nästa vecka. Lugnt? Jag mår skitbra. tycker bara det är så jävla sjukt att dom ses och umgås. DET MÅSTE JU VARA SANT, finns ingen annan förklaring. Hur mår du själv? :)

2009-07-09 @ 19:21:19
Postat av: saris

Okej, för jag tänkte ansöka ledighet vecka 35 och 36 (24 augusti till 7 september) Så ni borde väl ha festen däromkring tanke på att du fyller den helgen osv?! För jag vill jättegärna vara hemma på din 20års dag iaf, hade betytt mycket för mig <3

2009-07-10 @ 14:30:21
URL: http://madameolga.blogg.se/
Postat av: Sandra Dermark

Heej min vän! hur står det till? Din blir nog inget london för mig i sommar, har insett att pengarna inte räcker till. Ska ju på wow och måste fixa lägenheten och grejer =/ Men du kommer stanna längre antar jag? Året ut kanske? Jag och andrea har inte kommit på något datum ännu, men det blir nog runt dom dagarna där skulle jag tro. :)

2009-07-20 @ 14:19:50
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0