work 3-11

Nu sitter jag och jobbar, eller "jobbar" kanske man skall kalla det. Det ar inte sa mycket att gora forran klockan 9, har bara 4 arrivals left att checka in. Det var ett tag sen jag skrev har, men man ar ju en upptagen kvinna (ursakta kommentaren). Igar slutade jag jobbet klockan 3, efter det traffade jag Anna i South Kenington for lite cupcakes och kaffe. Efterat motte  vi upp Oliva & Marc och tog nagra ol, slutade med att jag blev berusad och vi hamnade pa nagon mexikansk restaurang dar vi at en stor nachos tallrik. Val hemma, klockan halv 10 bestamde jag och Edwin for att se "spirited away" en helt fantastik film ma jag saga. Man blir inget annat an glad av att se den, alskar man inte bara japansk kultur?! Jag forsoker komma pa vad jag mer har hittat pa de senast dagarna forutom att jobbat. Det har varit en hel del utgangar, men den roligaste pa lange maste varit nar jag och Melanie gick till roxy. Dar blev vi fulla av tva vodka mixer, det var nog de starkaste jag nagonsin smakat. Men vi dansade hela kvallen till sjukt bra musik! I lordags var alla tjejerna + mina flate mates pa afterschool party och nu har jag insett att jag har 10 pund kvar att leva pa denna manad (till den 7e). Fast nu har jag salt min wow biljett till Mella sa kommer fa lite extra cash i planboken iaf. Men det kanns bittert att inte fa ga pa festivalen da ALLA verkligen skall dit. Men det ar bara att bita ihop och vara glad att jag har ett fantastiskt jobb nu.

Saker jag verkligen vill kopa och kommer formodligen gora snart ar ett par skor fran vagabond som jag eventuellt skall kopa online nasta vecka och en blackberry. Behover verkligen en ny telefon da min gamla dor i princip varje dag + att jag haft den i 4 ar. Vilket ar ett nytt rekord! Nu skall jag aven boka biljetter till Sweden, aker den 24 augusti och stannar for 2 hela veckor. SKONT! Sen funderar jag, Olivia och Marc pa att aka till New York over 5-6 dagar i oktober da vi hittat relativt billiga biljetter. Skulle vara sa grymt att besoka storstaden, att kanna sig som Carrie Bradshaw i en fluffig kjol och hogklackat!

Jag har markt att jag skriver mycket mer vardagligt nu i jamforelse med innan. I cant really bother att forsoka skriva mer djupt och tvista in allt i fina metaforer eller liknelser. Forlat for detta!

Tidigare idag checkade jag in en tjej fran Osterrike forut vid namn Sara. Hon skall bo har sjalv for 4 dagar, varit pa ett brollop utanfor London men nu vill hon turista da hon aldrig varit har. Jag gav henne mitt nummer och eventuellt imorgon skall jag ta med henne till Brick Lane for nagra ol. Jag skall namligen motta upp Olivia, Marc, Anna och eventuellt tjejerna + deras gaster dar. Tankte det kunde varit kul for henne att fa traffa lite mannsikor under sin vistelse i sin egen alder.

Just nu spelas Bonkers pa MTVi restaurangen bredvid, kanner for att dansa.
Funderar pa att ringa min duty manager Sunny och be om att fa en rast da jag kan ta en macka och ga ut for en fag.

So long silly sausages!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0