carte d´or.

Inte ens denna ljuvliga glass kan svalka mig i denna hetta. Denna sol blandad med alla avgaser som finns i denna storstad är inte att leka med. Kom hem för en stund sen, jobbat mitt 7-3 pass. Det funkar rätt så bra att gå upp så tidigt tanke på att det endast tar 25 minuter till jobbet med central line och att jag får frukost buffé vid 9 tiden så jag slipper äta hemma. Nu sitter jag och lyssnar på när Edwin sitter och spelar in sin musik, äter glass, dricker cola och sitter vid datorn. MAX RELAX! Idag fick jag även lite pengar för jag har sålt lite tickets till bland annat London eye och bokat taxi-bilar. Man får nämligen ca 1/3 av vad det kostar direkt i fickan på jobbet. Sjukt bra förmån! Och imorgon är sista arbets-dagen för denna vecka, vilket är en himla bra tajming då Sofie och Marlene kommer på torsdag morgon. Skall bli så himla underbart att få krama om min Shoff och jag har så mycket att prata om. Både bra och dåliga saker! Ikväll skall jag eventuellt på en spelning nära Camden, Imorgon skall jag möta upp Mella vid Notting hill efter jobbet, sisådär kvart över 3. Blir nog cupcakes och någon mysig park! 

För att inte glömma, så håller min vän Marc på att töja ut mitt högra öra. Har storlek 2.6 nu tror jag,  vilket är 2 storlekar större än standard. Men just nu ser jag ut som en pirat då jag fortfarande har en ring.. Men om 3 veckor kan jag byta, wiie! 

Imorgon måste jag se till att fråga min manager om jag får ledigt till way out west, om inte är jag illa tvungen att sälja biljetten och om jag får ledigt måste jag skynda mig att boka flyg-biljetter då de bara blir dyrare. Håll tummarna för mig att jag kommer få ledigt, vill vill verkligen se Beirut och alla andra awesome band som kommer. Det är upplagt som succé som någon brukade säga.. Men har ca 18 semester dagar att ta ut denna sommar, skööönt! Vilket betyder att jag kommer besöka Sverige under x antal dagar, om inte alla. Skall bli skönt att få krama om alla nära och kära igen <3

Au revoir fuckers 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du MÅSTE på w o w. Det kommer bli så jävla grymt! Nemen, töjer du örat! Jag hade också tänkt göra det, fast i båda. Hur många mm ska du ha? :) Hur leker livet min vän?

2009-07-01 @ 16:17:32
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0