Mile End.

Fick precis höra en låt, en låt som Daniel skrivit till mig. Det fick mig att verkligen känna av att jag saknar honom något enormt. Det är sjukt vad snabbt man blir van, van av att ha ett distans-förhållande och inte ha möjlighet att träffas varje dag som vi i princip gjorde innan. Det är svårt att ha allting ibland, men känner ändå att jag har någon slags balans. På måndag skall jag på trial, som receptionist på ett 4stjärnigt hotell i Notting Hill, det känns bra. Intervjun gick bra och jag gillar min manager vid första anblick. Så nu har jag bara två dagar kvar på restaurangen, råder delade meningar. Men känns skönt att veta att jag kommer se allihopa nästa vecka igen då jag hämtar min sista lön, (ja, det är old-fashion så vi får pengar i handen.. Och nej, det är inte svart!) Funderar på att fråga om tjejerna är intresserade på att äta middag där i samma veva, vi kan säkert få billigare. På söndag är jag ledig och då skall jag träffa min kära Anna som flyttat hit över sommaren för att bo med sin pojkvän Lewis och jobba. Det lutar nog åt Brick lane om vädret tillåter. Nu fick jag reda på att Emma och hennes kompis snart skall hälsa på, nu är deli-ligan i London istället! <3 Sen kommer Sofie, Marlene och Daniel snart också, vilket jag längtar något enormt till! Dock när jag flyttat till Bow har jag inte så mycket bo-yta att erbjuda då mitt rum är lika stort som en garderob i princip.

Nu har jag, Pernilla och Linus precis sagt hej då till Elin som skall åka hem igen. Edwin ligger på sitt rum och är sjuk! Vi är ett gott gäng här på Mile End. Inga tröttmössor här inte!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Sandra

JAA, han är grymt snygg :)

2009-06-19 @ 07:20:46
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Sandra

JA! sicket kap vi gjorde! :D NEHE, okej dit måste vi verkligen gå :D

2009-06-23 @ 09:56:05
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0